Reklama

Pomyłkę Mikołaja nie zawsze da się naprawić

Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu pełnowartościowego towaru

Publikacja: 21.12.2016 21:35

Pomyłkę Mikołaja nie zawsze da się naprawić

Foto: 123RF

Jeśli dostaniemy nietrafiony prezent na święta, nie każdy będziemy mogli zwrócić. Nie będzie problemu z rzeczami kupionymi w internecie. Natomiast w tradycyjnych sklepach wszystko zależy od ich regulaminu. Zgodnie z polskim prawem, sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu pełnowartościowego towaru, ale może ustalić reguły zwracania lub zamiany produktów. Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, by kupując upominek w sklepie stacjonarnym sprawdzić, jakie zasady tam obowiązują.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Promocyjny
3 sposoby na poprawienie swojej zdolności kredytowej
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama