Rowery elektryczne w Polsce traktowane są nadal nieco jako ciekawostka. Jednak firmy już dostrzegły potencjał tego rynku. Mają je w ofercie choćby Kross i Romet. Podczas targów IFA w Berlinie swoje produkty w tej kategorii zaprezentował też Goclever.
OFERTA SIĘ POSZERZA
– W ofercie już mamy jeździki elektryczne, dlatego jesteśmy na liście u kupców zajmujących się takimi pojazdami, którzy w swojej ofercie mają również rowery. Rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi kontrahentami będzie naturalnym krokiem – mówi Łukasz Koralewski, dyrektor handlowy Goclever. – Planujemy również rozmowy z dystrybutorami sprzedającymi drogie modele rowerów, którzy chcieliby uzupełnić swoją ofertę o alternatywę dla mniej zasobnych klientów – dodaje.
Firma planuje rowery elektryczne wprowadzać dwuetapowo. – Premierowo dwa, trzy modele pokażemy jeszcze w tym roku przed gwiazdką. Pojawią się głównie w kanale e-commerce oraz w dużej sieci detalicznej sprzedającej w Polsce – zapowiada Łukasz Koralewski.
Nowe modele zostaną wprowadzone do sprzedaży w trzech najważniejszych kanałach – specjalistycznym, w sieciach handlowych i e-commerce – na początku sezonu wiosennego 2018.
– Przyszłość transportu miejskiego to z pewnością osobiste pojazdy elektryczne. Jest to spowodowane naciskiem na zamykanie centrów miast dla ruchu spalinowego oraz wykorzystywaniem ekologicznej energii elektrycznej – mówi Roman Panek, prezes Goclever.