Nowa marka bankowa przyjazna rodzinom

Im więcej dzieci w rodzinie, tym wyższe oprocentowanie lokaty – zaproponuje klientom Nest Bank.

Publikacja: 08.10.2016 15:44

Nowa marka bankowa przyjazna rodzinom

Foto: Fotorzepa, krzysztof mystkowski krz krzysztof mystkowski

Nest Bank to nowa marka, która wystartuje pod koniec miesiąca w wyniku połączenia Smart Banku i BIZ Banku. Oba są teraz częścią FM Banku PBP. Pierwszy specjalizował się w mobilnej obsłudze klientów indywidualnych, a drugi stawiał na klientów biznesowych.

– Połączenie jest korzystne dla klientów m.in. dlatego, że więcej usług zaproponujemy pod jednym dachem, a ponadto zwiększy się liczba naszych placówek – tłumaczy Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes FM Banku PBP.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał partnera
Bezpieczna przystań, czyli po co oszczędzać w złocie
Portfel inwestycyjny
Inflacja uderzyła w oprocentowanie obligacji skarbowych. Jak nie stracić?
Portfel inwestycyjny
Centra usług: szlifujący się diament
Portfel inwestycyjny
Inwestorzy w oczekiwaniu na obniżki stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Portfel inwestycyjny
Przy wysokim wzroście płac w 2024 r. oszczędności Polaków mogą dalej rosnąć
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska