Reklama

Nowa marka bankowa przyjazna rodzinom

Im więcej dzieci w rodzinie, tym wyższe oprocentowanie lokaty – zaproponuje klientom Nest Bank.

Publikacja: 08.10.2016 15:44

Nowa marka bankowa przyjazna rodzinom

Foto: Fotorzepa, krzysztof mystkowski krz krzysztof mystkowski

Nest Bank to nowa marka, która wystartuje pod koniec miesiąca w wyniku połączenia Smart Banku i BIZ Banku. Oba są teraz częścią FM Banku PBP. Pierwszy specjalizował się w mobilnej obsłudze klientów indywidualnych, a drugi stawiał na klientów biznesowych.

– Połączenie jest korzystne dla klientów m.in. dlatego, że więcej usług zaproponujemy pod jednym dachem, a ponadto zwiększy się liczba naszych placówek – tłumaczy Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes FM Banku PBP.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Portfel inwestycyjny
Obligacje korporacyjne wciąż atrakcyjnym wyborem dla inwestorów
Portfel inwestycyjny
Widać odbudowę zaufania do obligacji korporacyjnych
Portfel inwestycyjny
Czas na dywidendowe żniwa na warszawskiej giełdzie
Materiał Promocyjny
Nowa jakość doradztwa inwestycyjnego dla klientów Premium
Materiał Promocyjny
Bank Pekao najskuteczniejszy w pozyskiwaniu pieniędzy dla firm z obligacji
Reklama
Reklama