Reklama
Rozwiń
Reklama

Kierunek na zysk

Wiele nowych funduszy chce zarabiać na rynkach zagranicznych

Publikacja: 02.04.2016 13:57

Kierunek na zysk

Foto: Bloomberg

Im mniej atrakcyjnych lokat bankowych, tym więcej funduszy. TFI i zagraniczne instytucje wykorzystują ograniczone możliwości atrakcyjnego lokowania kapitału i proponują nowe rozwiązania, które mają przynieść zadowalający zysk, czasem nawet ponadprzeciętny. Ale trzeba zaakceptować ryzyko.

Agio Funds ma nową ofertę zarówno dla inwestorów, którzy stawiają na akcje, jak i dla tych preferujących bezpieczeństwo. Proponuje trzy fundusze: Agio Akcji Plus, który ma konkurować wynikami z WIG, Agio Obligacji Plus, inwestujący w korporacyjne papiery dłużne, oraz mieszany Agio Stabilny Plus dla tych, którzy ryzyko wolą rozkładać między inwestycje bardziej i mniej ryzykowne, ale zarobić chcą więcej niż na samych papierach dłużnych. Wpłaty nie są wysokie – po 100 zł.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Portfel inwestycyjny
Zbrojeniowa hossa trwa. Jak na niej zarobić?
Portfel inwestycyjny
Przed funduszami dłużnymi kilka niezłych kwartałów
Portfel inwestycyjny
Obligacje korporacyjne wciąż atrakcyjnym wyborem dla inwestorów
Portfel inwestycyjny
Widać odbudowę zaufania do obligacji korporacyjnych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Portfel inwestycyjny
Czas na dywidendowe żniwa na warszawskiej giełdzie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama