Programy lojalnościowe z perspektywy kadry zarządzającej

Publikacja: 18.01.2021 12:52

Programy lojalnościowe z perspektywy kadry zarządzającej

Foto: pieniadze.rp.pl

Lojalność klientów jest jednym z największych zasobów, które posiada każde przedsiębiorstwo. Dlatego programy lojalnościowe są niezwykle ważne w kontekście nie tylko samego budowania lojalności, ale przede wszystkim w celu rozumienia potrzeb klientów.

Programy lojalnościowe pozwalają w sposób bardzo precyzyjny określić profil klienta, jego upodobania dotyczące konkretnych zakupów, styl życia, częstotliwość robienia zakupów, odpowiednie godziny, w których te zakupy są dokonywane oraz wybór produktów, które klienci kupują. Wiedza ta jest niezwykle ważna dla całej organizacji, gdyż na tej podstawie przygotowuje się skuteczne kampanie reklamowe. W XXI wieku komunikacja przybiera postać one-to-one. Nie ma już przeciętnego Polaka. Dla każdego klienta przygotowuje się indywidualną ofertę, która jest idealnie dopasowana do jego potrzeb. Z pomocą w zakresie przygotowania kampanii reklamowych przychodzi także technologia. W szczególności ogromne możliwości działań analitycznych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Sponsorowane
Jak działa konto oszczędnościowe?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności