Gdy pokój nie miał widoku na morze…

Biuro podróży wypłaci rekompensatę za zepsute wakacje, o ile uzna reklamację klienta

Publikacja: 17.09.2017 06:00

Gdy pokój nie miał widoku na morze…

Foto: Fotolia

Skończyły się wakacje. Wiele osób jest już po urlopach. Nie wszyscy wspominają je dobrze. Jedni mają poważne zastrzeżenia do hotelu, inni do organizacji wypoczynku.

– Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, jeżeli w trakcie imprezy klient stwierdza wadliwe wykonywanie umowy, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi oraz organizatora turystyki – mówi Piotr Henicz, wiceprezes biura podróży Itaka.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Polisy i ubezpieczenia
Wielka awaria ZUS. Od rana nie działa strona zakładu ani PUE
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Polisy i ubezpieczenia
Banki nie mogą rozwinąć skrzydeł w sprzedaży ubezpieczeń, ale jest lepiej
Polisy i ubezpieczenia
Przestępczość ubezpieczeniowa kwitnie w gorszych czasach
Polisy i ubezpieczenia
Odpowiedzialność za nieumyślne szkody lepiej przerzucić na ubezpieczyciela
Polisy i ubezpieczenia
Inflacja niejedno ma imię. Te ubezpieczenie zdrożeją
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama