Ubezpieczyciel pomoże po kradzieży samochodu

W produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyiel wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta.
W produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyiel wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta.
Adobe Stock

Kradzież samochodu to cała lawina problemów. W ich rozwiązaniu pomoże nowy dodatek do polis komunikacyjnych.

Stres, utrudnienia w podróży i nieprzewidziane koszty wynikające z utraty samochodu – tak najczęściej wyglądają pierwsze dni po kradzieży pojazdu. Potem dochodzą jeszcze koszty rejestracji nowego pojazdu i inne nieprzewidziane wydatki. Z takimi sytuacjami mierzy się w Polsce prawie 900 kierowców każdego miesiąca. Według policyjnych statystyk tylko w 2017 roku policja zakończyła prawie 10,3 tys. postępowań, których przedmiotem była kradzież pojazdu.

W odpowiedzi na te problemy powstał produkt „Pomoc po kradzieży”, z którego mogą skorzystać kierowcy posiadający polisę OC lub ubezpieczenie pakietowe (OC i AC) w Link4.

– Wyobraźmy sobie, że nasz samochód nagle znika. Po chwili zdamy sobie sprawę, że zostawiliśmy w nim parę okularów do prowadzenia auta, płyty cd i inne przedmioty, które mogą stanowić dla nas dużą wartość. Nie mówiąc już o kosztach związanych z przemieszczaniem się w kolejnych godzinach czy dniach – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes Link4.

– I w takich sytuacjach ma zadziałać nasz produkt, poprzez który chcemy zminimalizować skutki kradzieży auta i zadbać o komfort klientów – dodaje.

Czytaj także: Uwaga na miesięczne OC. To fałszywa oszczędność

W produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyiel wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np.: zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte ubezpieczeniem AC, wynajęcie samochodu zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo, ubezpieczeni będą mogli skorzystać ze specjalnej infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

Konsultanci ubezpieczyciela w tej stresującej sytuacji zaopiekują się klientem. Udzielą mu wszelkich informacji dotyczących formalności, jakich musi dokonać po kradzieży pojazdu. Przekażą także dane kontaktowe firm wynajmujących pojazdy, korporacji taksówkowych czy informacje o transporcie publicznym.

Co ważne, wypłata świadczenia w ramach produktu nie jest uzależniona od wypłaty odszkodowania z tytułu innych umów ubezpieczenia zawartych z Link4, bo nie jest tożsama z akceptacją roszczeń wynikających z innych umów obejmujących swym zakresem kradzież pojazdu. Dlatego w interesie ubezpieczonego jest jak najszybsze zawiadomienie firmy o utracie auta. Szybki kontakt po kradzieży usprawni proces likwidacji i pozwoli klientowi szybciej otrzymać świadczenie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nagły odwrót klientów od polis inwestycyjnych

Ograniczenie prowizji dla pośredników zmniejszyło sprzedaż ubezpieczeń z funduszem kapitałowym o jedną trzecią. Po ...

Ubezpieczenie auta: Musisz zawiadomić o sprzedaży

Nie powiadomiłam towarzystwa ubezpieczeniowego, że sprzedałam auto. Po roku od sprzedaży otrzymałam wezwanie do ...

Na lotnisku, ale nie w gabinecie lekarskim

Polisę turystyczną można kupić w ostatniej chwili przed wyjazdem, a nawet już w czasie ...