Ubezpieczyciel pomoże po kradzieży samochodu

W produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyiel wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta.
W produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyiel wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta.
Adobe Stock

Kradzież samochodu to cała lawina problemów. W ich rozwiązaniu pomoże nowy dodatek do polis komunikacyjnych.

Stres, utrudnienia w podróży i nieprzewidziane koszty wynikające z utraty samochodu – tak najczęściej wyglądają pierwsze dni po kradzieży pojazdu. Potem dochodzą jeszcze koszty rejestracji nowego pojazdu i inne nieprzewidziane wydatki. Z takimi sytuacjami mierzy się w Polsce prawie 900 kierowców każdego miesiąca. Według policyjnych statystyk tylko w 2017 roku policja zakończyła prawie 10,3 tys. postępowań, których przedmiotem była kradzież pojazdu.

W odpowiedzi na te problemy powstał produkt „Pomoc po kradzieży”, z którego mogą skorzystać kierowcy posiadający polisę OC lub ubezpieczenie pakietowe (OC i AC) w Link4.

– Wyobraźmy sobie, że nasz samochód nagle znika. Po chwili zdamy sobie sprawę, że zostawiliśmy w nim parę okularów do prowadzenia auta, płyty cd i inne przedmioty, które mogą stanowić dla nas dużą wartość. Nie mówiąc już o kosztach związanych z przemieszczaniem się w kolejnych godzinach czy dniach – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes Link4.

– I w takich sytuacjach ma zadziałać nasz produkt, poprzez który chcemy zminimalizować skutki kradzieży auta i zadbać o komfort klientów – dodaje.

Czytaj także: Uwaga na miesięczne OC. To fałszywa oszczędność

W produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyiel wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np.: zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte ubezpieczeniem AC, wynajęcie samochodu zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo, ubezpieczeni będą mogli skorzystać ze specjalnej infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

Konsultanci ubezpieczyciela w tej stresującej sytuacji zaopiekują się klientem. Udzielą mu wszelkich informacji dotyczących formalności, jakich musi dokonać po kradzieży pojazdu. Przekażą także dane kontaktowe firm wynajmujących pojazdy, korporacji taksówkowych czy informacje o transporcie publicznym.

Co ważne, wypłata świadczenia w ramach produktu nie jest uzależniona od wypłaty odszkodowania z tytułu innych umów ubezpieczenia zawartych z Link4, bo nie jest tożsama z akceptacją roszczeń wynikających z innych umów obejmujących swym zakresem kradzież pojazdu. Dlatego w interesie ubezpieczonego jest jak najszybsze zawiadomienie firmy o utracie auta. Szybki kontakt po kradzieży usprawni proces likwidacji i pozwoli klientowi szybciej otrzymać świadczenie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nie wiesz, ile dokładnie warte jest twoje auto? Nie jesteś w tym odosobniony, ale lepiej dla ciebie, żebyś przed zakupem ubezpieczenia to sprawdził. Może się bowiem okazać, że agent wpisze we wniosku 50 tys. zł i od tej kwoty zapłacisz składkę, a gdy dojdzie do szkody, to dowiesz się, że samochód przed wypadkiem wart był 40 tys. zł, co znacząco wpłynie na wysokość odszkodowania

Jak prawidłowo wycenić samochód kupując autocasco

Kupując polisę autocasco, warto dopilnować prawidłowego oszacowania wartości naszego auta. Coraz mniej problemów z ...

Polisa pozwoli ograniczyć straty

Na szybką wypłatę odszkodowania po zniszczeniu domu mogą liczyć ci, których straty są łatwe ...

Na lotnisku, ale nie w gabinecie lekarskim

Polisę turystyczną można kupić w ostatniej chwili przed wyjazdem, a nawet już w czasie ...