Aktualizacja: 18.05.2025 07:07 Publikacja: 20.11.2019 17:01
Foto: Shutterstock
Tak jest z aktywacją niektórych kart. Nasz czytelnik prowadzi firmę. Jest klientem PKO BP, a dokładnie ma rachunek w iKO biznes, do którego dostał kartę debetową.
– Okazuje się, że nie ma możliwości aktywowania karty debetowej dla rachunku iPKO biznes z poziomu bankowości internetowej. Dlaczego? – pyta. I dodaje, że siermiężność niektórych rozwiązań w banku sprawia, że gdy musi przez nie przechodzić, to „płaczę łzami” – ironizuje klient biznesowy PKO BP.
Bankowcy tłumaczą, że przerwy techniczne są potrzebne, by podnosić poziom bezpieczeństwa i wdrażać nowe usługi.
Raz na kilka tygodni, częściej raz na kilka miesięcy, banki przeprowadzają większe prace techniczne w swoich sys...
To, co wyróżnia banki w Polsce, to przede wszystkim innowacyjność i zdolność do szybkiej odpowiedzi na potrzeby...
Zalane oddziały, nieczynne bankomaty czy wpłatomaty. Banki ucierpiały w powodzi, ale chcą też pomagać poszkodowa...
Parlament Europejski chce ustrzec klientów banków przed bezosobowymi wyłudzeniami. Za podejrzane telefony, maile...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas