Nie każdą kartę można aktywować w sieci

Choć w bankowości mobilnej czy internetowej można korzystać już z wielu usług, ale wciąż jednak jeszcze nie wszystkich.

Publikacja: 20.11.2019 17:01

Nie każdą kartę można aktywować w sieci

Foto: Shutterstock

Tak jest z aktywacją niektórych kart. Nasz czytelnik prowadzi firmę. Jest klientem PKO BP, a dokładnie ma rachunek w iKO biznes, do którego dostał kartę debetową.

– Okazuje się, że nie ma możliwości aktywowania karty debetowej dla rachunku iPKO biznes z poziomu bankowości internetowej. Dlaczego? – pyta. I dodaje, że siermiężność niektórych rozwiązań w banku sprawia, że gdy musi przez nie przechodzić, to „płaczę łzami” – ironizuje klient biznesowy PKO BP.

Pozostało 80% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Bankowość
Wielka powódź przytopiła banki
Bankowość
Klienci lepiej chronieni przed kradzieżą bankowych danych
Bankowość
Gwarancje kredytowe z plusem
Bankowość
Pożyczki dla zielonych inwestycji i przedsiębiorstw
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Bankowość
Revolut ma coś dla mikroprzedsiębiorców. Nowy rodzaj konta