Aktualizacja: 09.05.2025 18:33 Publikacja: 17.03.2018 09:55
Foto: Shutterstock
Pan Marek w czasie przygotowywania obiadu chciał skorzystać z piekarnika, ale urządzenie po kilku minutach działania się zepsuło. Ponieważ miał polisę z usługami domowego assistance, zadzwonił do firmy asystorskiej, która wysłała fachowca pod wskazany adres. Co więcej, pokryła koszt jego dojazdu, naprawy i części zamiennych.
Pani Ewa późnym popołudniem poślizgnęła się w kuchni i mocno poobijała. Zadzwoniła do centrum operacyjnego firmy asystorskiej z prośbą o umówienie wizyty u lekarza. Udało się to zrobić jeszcze tego samego dnia.
Najtańsze ubezpieczenia OC szybko podrożały względem droższych polis. To kiepska wiadomość dla oszczędnych.
Pierwsze półrocze 2023 r. zakończyło się kolejną obniżką cen OC. Średnia składka obowiązkowego ubezpieczenia kom...
Już wiemy, że minimalne wynagrodzenie będzie w 2024 roku rekordowo wysokie. Rekord pobiją również opłaty karne z...
Fintech zaoferuje polisy dla kierowców. Na razie tylko w Irlandii. Obiecuje elastyczne opcje płatności, brak uk...
W ciągu dekady ceny ubezpieczeń OC mają wzrosnąć nawet dwukrotnie. Wynika to nie tylko z prognozowanej inflacji,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas