Co potrafią smartfonowe aplikacje. Bankowość mobilna 2021

Kuszenie promocjami i premiami za otwarcie konta już nie wystarczy. Coraz więcej osób wybiera bank po sprawdzeniu możliwości bankowych aplikacji. Podgląd salda, przelewy i możliwość płatności to zdecydowanie za mało. Oczekiwania rosną.

Publikacja: 24.09.2021 19:54

Banki udostępniają swoje aplikacje najczęściej na Androida i iOS, ale ponad 90 proc. klientów korzys

Banki udostępniają swoje aplikacje najczęściej na Androida i iOS, ale ponad 90 proc. klientów korzysta z pierwszego z systemów.

Foto: Shutterstock

Bankowość mobilna staje się coraz bardziej popularna, a im więcej możliwości daje bankowa aplikacja, tym bank jest bardziej ceniony – zwłaszcza przez młodych. Możliwość płatności to zdecydowanie za mało. Smartfon ma zastąpić portfel również w płatnościach za parkomaty, autostrady, bilety komunikacji miejskiej. Dobrze by też było, żeby pozwolił na zarządzanie subskrypcjami, które w czasie pandemii nabrały szczególnej popularności. Wszystko powinno być intuicyjne i łatwe w obsłudze – bez straty czasu i logowania się.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów