Co potrafią smartfonowe aplikacje. Bankowość mobilna 2021

Kuszenie promocjami i premiami za otwarcie konta już nie wystarczy. Coraz więcej osób wybiera bank po sprawdzeniu możliwości bankowych aplikacji. Podgląd salda, przelewy i możliwość płatności to zdecydowanie za mało. Oczekiwania rosną.

Publikacja: 24.09.2021 19:54

Banki udostępniają swoje aplikacje najczęściej na Androida i iOS, ale ponad 90 proc. klientów korzys

Banki udostępniają swoje aplikacje najczęściej na Androida i iOS, ale ponad 90 proc. klientów korzysta z pierwszego z systemów.

Foto: Shutterstock

Bankowość mobilna staje się coraz bardziej popularna, a im więcej możliwości daje bankowa aplikacja, tym bank jest bardziej ceniony – zwłaszcza przez młodych. Możliwość płatności to zdecydowanie za mało. Smartfon ma zastąpić portfel również w płatnościach za parkomaty, autostrady, bilety komunikacji miejskiej. Dobrze by też było, żeby pozwolił na zarządzanie subskrypcjami, które w czasie pandemii nabrały szczególnej popularności. Wszystko powinno być intuicyjne i łatwe w obsłudze – bez straty czasu i logowania się.

Pozostało 88% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni