W PKO BP, aby umówić spotkanie z doradcą w oddziale, rozmowę telefoniczną lub wideorozmowę na konkretną godzinę, wystarczy zgłosić taką potrzebę za pośrednictwem strony internetowej banku.
Dotyczy to osób, które nie są klientami banku. A posiadacze rachunku mogą to zrobić za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO. – Podczas rozmowy można m.in. złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, otwarcie limitu w koncie czy ubezpieczenie komunikacyjne. Rozwiązanie dostępne jest nie tylko dla klientów PKO Banku Polskiego – na rozmowę mogą umówić się również osoby zainteresowane ofertą banku – mówi Małgorzata Witkowska.
Podkreśla, że spotkanie można umówić najwcześniej na 24 godziny przed planowaną datą rozmowy czy spotkania, maksymalnie z 14-dniowym wyprzedzeniem.
Także w Pekao SA klienci mogą umówić się na konkretną godzinę rozmowy telefonicznej lub spotkania w oddziale. – Oczywiście każdorazowo termin dostosowany jest do jego preferencji oraz dostępności doradców we wskazanym czasie – zapewnia Anna Snitko-Pleszko, z biura prasowego banku.
Czytaj więcej
Dzwonią do ciebie cyberprzestępcy i poszywają się pod twój bank? Łatwo możesz to ustalić. I nie zawsze trzeba przerywać takie połączenie.