Umów się z bankiem na telefon. A jak nie zadzwoni?

Nie tylko na spotkanie z doradcą w oddziale mogą umawiać się klienci banków, ale też na kontakt telefoniczny na konkretną godzinę. Jednak bywa, że nie zawsze dochodzi on do skutku.

Publikacja: 22.09.2022 13:13

Umów się z bankiem na telefon. A jak nie zadzwoni?

Foto: Adobe Stock

W PKO BP, aby umówić spotkanie z doradcą w oddziale, rozmowę telefoniczną lub wideorozmowę na konkretną godzinę, wystarczy zgłosić taką potrzebę za pośrednictwem strony internetowej banku.

Dotyczy to osób, które nie są klientami banku. A posiadacze rachunku mogą to zrobić za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO. – Podczas rozmowy można m.in. złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, otwarcie limitu w koncie czy ubezpieczenie komunikacyjne. Rozwiązanie dostępne jest nie tylko dla klientów PKO Banku Polskiego – na rozmowę mogą umówić się również osoby zainteresowane ofertą banku – mówi Małgorzata Witkowska.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów