Aktualizacja: 18.05.2025 08:56 Publikacja: 07.03.2023 11:34
Foto: Bloomberg
- Kierujemy się filozofią FCR – Fist contact resolution - w związku z tym, jeśli bankomat jest niedostępny, to klient nie musi zgłaszać reklamacji. Gdyby jednak opłata została pobrana to można złożyć reklamację bez wizyty w oddziale i nie ma wtedy konieczności udowodnienia awarii bankomatu – mówi Jagoda Traczyk – Mościcka, dyrektor Biura Strategii i Rozwoju Siecie dystrybucji w Santander Bank Polska.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas