- Kierujemy się filozofią FCR – Fist contact resolution - w związku z tym, jeśli bankomat jest niedostępny, to klient nie musi zgłaszać reklamacji. Gdyby jednak opłata została pobrana to można złożyć reklamację bez wizyty w oddziale i nie ma wtedy konieczności udowodnienia awarii bankomatu – mówi Jagoda Traczyk – Mościcka, dyrektor Biura Strategii i Rozwoju Siecie dystrybucji w Santander Bank Polska.
Czytaj więcej
Podczas dużej wpłaty gotówki poprzez wpłatomaty, bank może zainteresować się źródłem pochodzenia takich pieniędzy. I ma do tego prawo.
Czasem potrzebna reklamacja
Pan Radosław ma Nowe Konto Za Zero w PKO BP. - Za wpłatę własnych pieniędzy na własne konto musiałem w oddziale płacić 10 złotych. Dwa razy miałem sytuację, gdy do wplatomatu przy oddziale nie można było wpłacić własnych pieniędzy na konto, a bank pobrał opłatę – opowiada.
I pyta czy PKO BP pozbawił klientów możliwości wpłaty pieniędzy w kasie, gdy wpłatomat jest uszkodzony bez opłat? – Czy zawsze muszę za taką operację płacić 10 zł. Tak nie powinno być – uważa pan Radosław.
W banku usłyszał, że taki rachunek jak on posiada jest przeznaczony dla osób, które przede wszystkim korzystają z kanałów zdalnych.