Awarie bankomatów i długość rozpatrywania reklamacji. „To jest niepoważne”

Choć na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej wpłat i wypłat z bankomatu banki mają z reguły dwa tygodnie, to jednak starają się skracać ten czas. Ale nie zawsze się to im udaje.

Publikacja: 17.10.2023 15:57

Awarie bankomatów i długość rozpatrywania reklamacji. „To jest niepoważne”

Foto: Adobe Stock

- Wszystko zależy do złożoności rozpatrywanego przypadku. Regułą jest rozpatrzenie reklamacji w jak najkrótszym terminie, czyli w ciągu 24 godzin – mówi Monika Banyś, rzecznik Velo Banku.

Wpłata krócej, wypłata dłużej

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście