- Wszystko zależy do złożoności rozpatrywanego przypadku. Regułą jest rozpatrzenie reklamacji w jak najkrótszym terminie, czyli w ciągu 24 godzin – mówi Monika Banyś, rzecznik Velo Banku.
Wpłata krócej, wypłata dłużej
Pan Michał na początku października chciał wypłacić ponad 3 tys. zł w bankomacie Euronetu. Ale taka operacja nie jest możliwa przy jednej wypłacie, bo są ograniczenia do 800 zł podczas transakcji.
Mężczyzna musiał więc wypłacać pieniądze kilka razy. – Dwa razy się udało, ale za trzecim razem pojawił się problem. Błąd podajnika – opowiada pan Michał. I choć do wypłaty nie doszło urządzenie obciążyło konto pełną wypłatą gotówki.
Czytaj więcej
Przerwana transakcja w bankomacie? Jeśli nie dostaliśmy gotówki, a konto zostało obciążone, trzeba złożyć reklamację.
Pan Michał zadzwonił na infolinię operatora bankomatu. Tam usłyszał, że jeśli gotówka w ciągu 30 minut nie wróci na konto musi złożyć reklamację w swoim banku. Pieniądze nie pojawiły się na koncie. Mężczyzna napisał reklamację opisując w niej całą sytuację.