Reklama

Awarie bankomatów i długość rozpatrywania reklamacji. „To jest niepoważne”

Choć na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej wpłat i wypłat z bankomatu banki mają z reguły dwa tygodnie, to jednak starają się skracać ten czas. Ale nie zawsze się to im udaje.

Publikacja: 17.10.2023 15:57

Awarie bankomatów i długość rozpatrywania reklamacji. „To jest niepoważne”

Foto: Adobe Stock

- Wszystko zależy do złożoności rozpatrywanego przypadku. Regułą jest rozpatrzenie reklamacji w jak najkrótszym terminie, czyli w ciągu 24 godzin – mówi Monika Banyś, rzecznik Velo Banku.

Wpłata krócej, wypłata dłużej

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Reklama
Reklama