Linie lotnicze niechętnie płacą za opóźnione loty

Zdeterminowani pasażerowie potrafią postawić na swoim. Odszkodowanie może wynieść nawet 600 euro.

Publikacja: 02.08.2021 17:07

Linie lotnicze niechętnie płacą za opóźnione loty

Foto: Adobe Stock

Pasażerowie LOT-u na długie godziny utknęli na lotnisku w Barcelonie, oczekując na samolot do Warszawy. Okazało się, że samolot nie doleciał na czas z Warszawy do Barcelony, gdyż z powodu usterki musiał lądować w Mediolanie. Pasażerowie odlecieli do Polski z kilkunastogodzinnym opóźnieniem, za które należało się im odszkodowanie. Przewoźnik nie unikał odpowiedzialności i – jak mówi jeden z pasażerów – odszkodowanie miał na koncie w ciągu kilku tygodni. Nie zawsze jednak jest tak różowo. Linie lotnicze często kombinują, żeby nie wypłacić odszkodowania, i tłumaczą, że to nie one ponoszą odpowiedzialność za opóźnienie czy odwołanie lotu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Lifestyle
Targi World Money Fair 2025: Kluczowe wydarzenie w kalendarzu numizmatycznym i jego znaczenie dla branży
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?
Lifestyle
Dodatkowy dzień wolny za 11 listopada. Kiedy pracownik powinien go odebrać
Lifestyle
Oddawanie krwi to nie tylko dobroczynność. Sprawdzamy korzyści
Lifestyle
Skrócili tydzień pracy do 4 dni. Zbawienne efekty
Lifestyle
Możemy żądać rekompensaty za koszmarną podróż pociągiem