Reklama

Kiedy bank może cię zablokować

Niemiła przygoda spotkała właścicielkę internetowego rachunku w PKO BP. – Konto zostało zablokowane podczas mojej rozmowy z doradcą. Jak to możliwe? – pyta rozżalona czytelniczka.

Publikacja: 17.09.2016 13:08

Kiedy bank może cię zablokować

Foto: www.sxc.hu

Kiedy banki blokują rachunki? Jak tłumaczy Joanna Fatek z PKO BP, bank monitoruje niestandardowe transakcje na rachunku klienta, a w przypadku podejrzanych operacji kontaktuje się z nim. Jeśli właściciel konta stwierdzi, że dana operacja nie została przez niego zrealizowana, bank natychmiast blokuje rachunek.

Podobnie jest z kartami płatniczymi. W uzasadnionych przypadkach wprowadzana jest czasowa blokada karty, a jeżeli użytkownik nie potwierdzi transakcji, karta jest unieważniana, a klient proszony jest o złożenie reklamacji.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama