Reklama
Rozwiń

Rolnik stracił z konta 50 tys. zł. Bank: wina klienta

Po przejęciu konta i zmianie numeru telefonu do autoryzacji przelewów przestępcy wypłacają całą gotówkę z konta klienta. Bank zrzuca winę na posiadacza rachunku twierdząc, że to on się logował i zmieniał numer i odrzuca reklamację.

Publikacja: 10.06.2021 17:32

Rolnik stracił z konta 50 tys. zł. Bank: wina klienta

Foto: Adobe Stock

– Zawsze radzimy zachowanie czujności przy logowaniu do bankowości, w tym m.in. zwrócenie szczególnej uwagi na wygląd strony, nie logowanie się do bankowości poprzez linki zewnętrzne oraz bardzo uważne czytanie treści smsów i sprawdzanie szczegółów potwierdzanych operacji – podkreśla biuro prasowe BNP Paribas.

Warto sprawdzić: Polacy pozwalają się okradać. Są zbyt łatwowierni

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama