Problem z potwierdzeniem przelewu. Z czego może wynikać?

Potwierdzenie przelewu nie zawsze jest dostępne z poziomu aplikacji mobilnej, czasem trzeba wejść w historię rachunku i tam je dopiero wygenerować.

Publikacja: 25.06.2021 17:17

Problem z potwierdzeniem przelewu. Z czego może wynikać?

Foto: Adobe Stock

Pani Agnieszka, klientka Pekao SA po wykonaniu przelewu potrzebowała jego potwierdzenia. – Okazało się, że nie mogę go pobrać w aplikacji mobilnej, bo nie było takiej opcji przy danym przelewie – opowiada. Skontaktowała się z bankiem i usłyszała, by spróbowała pobrać potwierdzenie przelewu, nie w aplikacji, a w serwisie Pekao24.

Warto sprawdzić: Przelew zablokowany? Sprawdzają czy nie pierzesz pieniędzy

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama