– W przypadku przelewów na telefon Blik klient, od razu otrzymujemy informację, czy przelew został zrealizowany. Jeśli przelew nie został zrealizowany, to konto klienta nie jest obciążane – zapewnia Mirella Gmur-Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego.
Pan Krzysztof jest wieloletnim klientem Pekao SA. Ostatnio miał niemiłą przygodę z przelewami Blik. – Pieniądze z konta pobrało, a płatność nigdzie nie doszła – opowiada mężczyzna.
Warto sprawdzić: Cyfrowe płatności na celowniku hakerów
Biuro prasowe banku poinformowało nas, że „w ostatnim czasie nie odnotowaliśmy występowania tego typu problemów, a ewentualne reklamacje rozpatrywane są w takiej sytuacji w standardowym trybie”.
Nie myl cyfr podczas przelewu
Jak mówi Mirella Gmur-Dzieduszycka, z ING Banku Śląskiego w przypadku przelewów na telefon Blik klient od razu otrzymuje informację, czy przelew został zrealizowany. – Jeśli przelew nie został zrealizowany, to konto klienta nie jest obciążane – dodaje.