Co mogą, a czego nie mogą młodzi klienci banków

Nie ze wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla dorosłych mogą korzystać nastolatki. Banki wskazują na obostrzenia narzucane im przez regulaminy platform płatniczych.

Publikacja: 28.07.2021 16:17

Co mogą, a czego nie mogą młodzi klienci banków

Foto: Adobe Stock

Płatności mobilne – za pomocą telefonu bądź innych urządzeń mobilnych (np. tabletu, zegarka itp.) – są już nieodłącznym elementem bankowej oferty. Jak wynika z raportu „Płatności cyfrowe 2020″, aż 34 proc. Polaków posiada dostęp do różnych metod opłacania zakupów: BLIK-em, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem.

Warto sprawdzić: Konto dla dziecka poniżej 13 lat. Co oferują banki

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń