Reklama
Rozwiń

Co mogą, a czego nie mogą młodzi klienci banków

Nie ze wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla dorosłych mogą korzystać nastolatki. Banki wskazują na obostrzenia narzucane im przez regulaminy platform płatniczych.

Publikacja: 28.07.2021 16:17

Co mogą, a czego nie mogą młodzi klienci banków

Foto: Adobe Stock

Płatności mobilne – za pomocą telefonu bądź innych urządzeń mobilnych (np. tabletu, zegarka itp.) – są już nieodłącznym elementem bankowej oferty. Jak wynika z raportu „Płatności cyfrowe 2020″, aż 34 proc. Polaków posiada dostęp do różnych metod opłacania zakupów: BLIK-em, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem.

Warto sprawdzić: Konto dla dziecka poniżej 13 lat. Co oferują banki

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić