Aktualizacja: 14.05.2025 19:29 Publikacja: 01.08.2020 14:54
Foto: Adobe Stock
Citi Handlowy wdrożył nową, wygodną metodę uwierzytelniania transakcji online. Dzięki mobilnej autoryzacji wszystkie operacje bankowe zlecone w bankowości elektronicznej można potwierdzić jednym, samodzielnie nadanym kodem Citi Mobile Token PIN przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci nie muszą już przepisywać kodów autoryzacyjnych wysyłanych w wiadomości SMS, co zwiększa wygodę dokonywania transakcji i skraca ich czas. Zlecając transakcję w systemie bankowości elektronicznej Citibank Online klient otrzymuje na telefon komórkowy powiadomienie ze szczegółami danej transakcji: kwotą, nazwą odbiorcy przelewu i czterema ostatnimi cyframi numeru rachunku, na który zlecany jest przelew. Jeśli dane są poprawne, taką transakcję wystarczy potwierdzić nadanym przez siebie 6-cyfrowym kodem Citi Mobile Token PIN i w ten sposób autoryzować transkację.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Postrzeganie złotego kruszcu nie zmienia się od wieków. Dziś więc nadal złoto jest uważane za najlepszą lokatę k...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas