Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 19:02 Publikacja: 14.09.2020 17:06
Foto: Adobe Stock
Pani Ewa była klientką Pekao SA. Dwa miesiące temu zamknęła swój rachunek w tym banku. A kilka dni później okazało się, że urząd skarbowy żąda od niej wyciągów z konta.
– Napisałam do banku kilka e-maili, dzwoniłam na infolinię, ale i tak bank nie może mnie zweryfikować jako klienta, nawet gdy podawałam wszystkie numery umowy czy klienta – żali się pani Ewa.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Rośnie odsetek odkładających i inwestujących młodych Polaków. Sprawdzamy w co lokują swój kapitał.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas