Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2025 20:29 Publikacja: 30.11.2020 18:14
Foto: Adobe Stock
– Zgodę można włączyć i wycofać samodzielnie w bankowości internetowej, na infolinii i w oddziałach – mówi Aleksandra Kujawska, odpowiedzialna za komunikację masową z klientami w Santander Bank Polska.
Klientem tego banku jest pan Szymon. On regularnie dostaje reklamy SMS-em czy w wiadomości Push. – Czy i jak mogę zablokować smsy, które bank do mnie wysyła z reklamami, a których nie chcę? Mogę to zrobić elektronicznie? – dopytuje mężczyzna.
Dostał odpowiedź z banku. – W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę na kontakt telefoniczny w celu marketingowym. Zaloguj się do Santander internet, wejdź w zakładkę „ustawienia”, a z menu po lewej stronie wybierz „Zgody na kontakt”. Zaznacz odpowiednią opcję, po czym kliknij „zatwierdź” – doradzili mu bankowcy z Santandera.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas