SMS nie dotarł? Zmień autoryzację w banku

Internetowa transakcja może nie dojść do skutku, gdy nie dotrze do nas kod autoryzacyjny z banku. I nie zawsze odpowiada za to bank. Można wtedy zmienić sposób autoryzacji takich operacji.

Publikacja: 12.10.2019 14:10

SMS nie dotarł? Zmień autoryzację w banku

Foto: Adobe Stock

Pan Michał jest klientem PKO BP. – Od jakiegoś czasu nie dochodziły do mnie SMS-y zatwierdzające transakcje w sieci – opowiada.

Próbował wyjaśnić w oddziale, co jest tego przyczyną. Tam dowiedział się, że bank takie kody mu wysyła. – Przyczyna musi być inna. Tylko jaka? – zastanawiał się pan Michał.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych