Kiedy bank zdegraduje klienta VIP do niższej ligi

Sprawdzamy, co może być powodem „degradacji” klienta w PKO BP, Pekao SA, ING Bank Śląski, Santander i mBank.

Publikacja: 31.12.2020 16:30

Kiedy bank zdegraduje klienta VIP do niższej ligi

Foto: Adobe Stock

Niższe wpływy na konto, czy spadek posiadanych w banku aktywów może być powodem „degradacji” klienta: z tzw. kategorii VIP do klasy niższej. Przed zmianą ROR-u banki zwykle informują o tym klienta.

Klientem banku PKO BP jest pan Adam. Przez kilka lat miał tam konto z kategorii VIP z osobistym doradcą.

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Oszczędności
Coraz więcej młodych Polaków oszczędza. W co lokują pieniądze?