Kiedy bank zdegraduje klienta VIP do niższej ligi

Sprawdzamy, co może być powodem „degradacji” klienta w PKO BP, Pekao SA, ING Bank Śląski, Santander i mBank.

Publikacja: 31.12.2020 16:30

Kiedy bank zdegraduje klienta VIP do niższej ligi

Foto: Adobe Stock

Niższe wpływy na konto, czy spadek posiadanych w banku aktywów może być powodem „degradacji” klienta: z tzw. kategorii VIP do klasy niższej. Przed zmianą ROR-u banki zwykle informują o tym klienta.

Klientem banku PKO BP jest pan Adam. Przez kilka lat miał tam konto z kategorii VIP z osobistym doradcą.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce