Zapewnia, że bank wysyła do klienta informację o zmianie oferty minimum 30 dni wcześniej – listownie lub poprzez bankowość internetową Moje ING. -Jeśli klient w tym czasie nie uzupełni aktywów lub inwestycji bank zmienia ofertę – mówi przedstawicielka ING Banku Śląskiego.
W Santander Bank Polska status klienta Select (tak tu nazywa się segment VIP) nadawany jest raz w roku na podstawie przeglądu wpływów na konta i aktywów ulokowanych w banku. – Status Select otrzymują klienci, których aktywa są wyższe niż 150 tys. zł, a wypływy na konto są poziomie 10 tys. zł miesięcznie – mówi Iwona Derewońko, dyrektor biura relacji z klientem select w Santander Bank Polska.
Zapewnia, że bank ma stałą i stabilną grupę klientów Select i przemieszczenia następują zarówno do segmentu, jak i z segmentu.
– Jeśli klient traci status Select, jest o tej możliwości uprzedzany przez osobistego doradcę Select – z informacją, co należy zrobić, aby utrzymać status. Jeśli utrzymanie poziomu dochodów lub aktywów nie jest możliwe, klienci witani w segmencie Premium przez nowego opiekuna klienta – zapewnia dyr. Derewońko.
Dodaje, że do dyspozycji klientów Select jest również specjalna linia telefoniczna z doradcami osobistymi dostępna od poniedziałku do piątki w godz. 7-21, a posiadacze takich rachunków mogą zdalnie załatwić tam wszystkie potrzeby codziennego bankowania.
Warto sprawdzić: Jak odzyskać pieniądze, jeśli zapłaciliśmy kartą za dużo
W mBanku dla najbogatszych klientów jest pakiet Intensive. Jest on darmowy przy 7 tys. zł wpływów miesięcznie na konto lub 100 tys. zł aktywów. – Przy niespełnieniu tego warunki pobieramy opłatę w wysokości 49,50 zł miesięcznie – mówi