Podkreśla, że przesyłane klientom komunikaty są personalizowane, tak aby posiadacze rachunków w odpowiednim czasie otrzymywał informacje, które go dotyczą i mogą zainteresować.
– Powiadomienia push wysyłane są po każdej transakcji (po przelewie, wypłacie z bankomatu, wpływie na konto, czy zapłacie kartą). Dodatkowo za pomocą powiadomień push przypominamy klientom o ich nadchodzących płatnościach np. cyklicznie opłacanych rachunkach za prąd, czy czynsz. Klient może wybrać konta i karty, dla których otrzymuje powiadomienia – dodaje przedstawicielka ING Banku Śląskiego.
BNP Paribas
Również w aplikacji GOmobile BNP Paribas można ustawić powiadomienia push dotyczące uznań i obciążeń rachunku oraz transakcji kartowych. Można je ustawić w sekcji więcej > ustawienia > więcej ustawień > powiadomienia.
Z takich powiadomień mogą skorzystać też klienci Santander Bank Polska. – Mogą wybrać mail, sms, push – wylicza Ewa Krawczyk, z biura prasowego tego banku.
Warto sprawdzić: Uwaga na oszustwo. Przestępcy podszywają się pod bank
PKO BP
Także klienci PKO Banku Polskiego w aplikacji IKO mają możliwość włączenia funkcji „Powiadomienia o zdarzeniach”. – I jeśli to zrobią dostają powiadomienia push np. o otrzymanych przelewach czy wypływach z konta oraz transakcjach kartą (autoryzacja transakcji, wygaśnięcie ważności karty). Funkcja ta jest rozwijana od IV kwartału 2017 roku – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.