– O odmowie przyznania kredytu informujemy klienta zawsze – na wskazany przez klienta we wniosku adres mailowy wysyłamy informacje o podjętej decyzji. Poza tym przekazujemy informację poprzez aplikację mobilną czy komunikat w systemie transakcyjnym – zapewnia Kinga Wojciechowska-Rulka z mBanku.
Warto sprawdzić: Bank za przelew z karty kredytowej policzy dużą opłatę
Zaproponują niższy limit
Klient jednego z banków poskarżył się nam, że już dwa lata temu złożył wniosek o kartę kredytową i do dziś nie dostał odpowiedzi z banku.
Czy jest to w ogóle możliwe? Jak banki informują o odmowie przyznania takiego plastiku?
– Wnioski o kartę kredytową odrzucane są z powodu np. braku zdolności czy też nieprawidłowej obsługi produktów kredytowych. W przypadku, kiedy klient posiada zdolność na niższą kwotę niż wnioskowana automatycznie zmniejszamy kwotę do dostępnej – tłumaczy Kinga Wojciechowska-Rulka.