Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 19:35 Publikacja: 09.04.2021 16:59
Foto: Adobe Stock
– O odmowie przyznania kredytu informujemy klienta zawsze – na wskazany przez klienta we wniosku adres mailowy wysyłamy informacje o podjętej decyzji. Poza tym przekazujemy informację poprzez aplikację mobilną czy komunikat w systemie transakcyjnym – zapewnia Kinga Wojciechowska-Rulka z mBanku.
Warto sprawdzić: Bank za przelew z karty kredytowej policzy dużą opłatę
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Rośnie odsetek odkładających i inwestujących młodych Polaków. Sprawdzamy w co lokują swój kapitał.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas