Tajemniczy klient chwali i gani

Obsługa w bankach

Publikacja: 16.01.2016 09:59

Tajemniczy klient chwali i gani

Foto: 123rf.com

Najlepiej ofertę banku prezentują doradcy Millennium, w ING Banku Śląskim dobrze rozpoznają potrzeby klienta, a pracownicy Deutsche Banku są najbardziej kompetentni w przedstawianiu produktów dodatkowych. Takimi wynikami zakończyło się badanie przeprowadzone przez International Service Check.

Tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi w 15 polskich bankach. Odwiedzili 60 placówek. Ich zadaniem było przeprowadzenie rozmowy z doradcą. Tematy były różne: kredyt i oszczędności, zakup lub rezygnacja z produktu, np. otwarcie konta lub zamknięcie kilka dni po podpisaniu umowy.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką