Reklama
Rozwiń
Reklama

Tajemniczy klient chwali i gani

Obsługa w bankach

Publikacja: 16.01.2016 09:59

Tajemniczy klient chwali i gani

Foto: 123rf.com

Najlepiej ofertę banku prezentują doradcy Millennium, w ING Banku Śląskim dobrze rozpoznają potrzeby klienta, a pracownicy Deutsche Banku są najbardziej kompetentni w przedstawianiu produktów dodatkowych. Takimi wynikami zakończyło się badanie przeprowadzone przez International Service Check.

Tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi w 15 polskich bankach. Odwiedzili 60 placówek. Ich zadaniem było przeprowadzenie rozmowy z doradcą. Tematy były różne: kredyt i oszczędności, zakup lub rezygnacja z produktu, np. otwarcie konta lub zamknięcie kilka dni po podpisaniu umowy.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Promocyjny
3 sposoby na poprawienie swojej zdolności kredytowej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama