Majowe starcie na reklamy i promocje

Sieci mobilne walczą o przenoszących numer

Publikacja: 21.05.2016 08:16

Majowe starcie na reklamy i promocje

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Rok 2016 przyniósł wyraźne ożywienie na rynku telefonii na kartę (prepaid), ale dopiero majowa kampania reklamowa Orange Polska wywołała prawdziwe emocje. A to dlatego, że Orange, promując w telewizji, internecie i na ulicznych tablicach swoją ofertę dla osób przenoszących numer komórkowy, uciekł się do reklamy porównawczej i nie uwzględnił w niej najnowszych zmian w ofertach konkurencji. Najmocniej oburzył się T-Mobile Polska. Orange zestawił swój pakiet usług za 26 zł miesięcznie z ofertą T-Mobile za 40 zł, choć u tego dostawcy trwała od pewnego czasu promocja z pakietem usług po doładowaniu za 25 zł.

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska