Można online, ale najłatwiej w oddziale

Pani Urszula jest klientką PKO BP. W grudniu zmieniła dowód osobisty. Poinformowała o tym bank poprzez bankowość elektroniczną.

Publikacja: 22.01.2017 07:10

Można online, ale najłatwiej w oddziale

Foto: Bloomberg

I dostała e-mail z odpowiedzią: „W nawiązaniu do pani wiadomości uprzejmie informujemy, że aktualizacji dokumentu tożsamości może Pani dokonać w dowolnym oddziale banku lub po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym iPKO”.

Klientka nie kryje zdziwienia. Jak mówi, może przez internet przelewać duże kwoty, zaciągnąć kredyt, założyć profil zaufany i zrobić wiele innych ważnych rzeczy, a nie może zgłosić zmiany numeru dowodu osobistego.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe