Można online, ale najłatwiej w oddziale

Pani Urszula jest klientką PKO BP. W grudniu zmieniła dowód osobisty. Poinformowała o tym bank poprzez bankowość elektroniczną.

Publikacja: 22.01.2017 07:10

Można online, ale najłatwiej w oddziale

Foto: Bloomberg

I dostała e-mail z odpowiedzią: „W nawiązaniu do pani wiadomości uprzejmie informujemy, że aktualizacji dokumentu tożsamości może Pani dokonać w dowolnym oddziale banku lub po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym iPKO”.

Klientka nie kryje zdziwienia. Jak mówi, może przez internet przelewać duże kwoty, zaciągnąć kredyt, założyć profil zaufany i zrobić wiele innych ważnych rzeczy, a nie może zgłosić zmiany numeru dowodu osobistego.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10