Aktualizacja: 07.05.2025 08:18 Publikacja: 22.06.2016 21:00
Foto: 123RF
Skargi na bankowe infolinie nie są rzadkością. – Trzy razy próbowałem połączyć się z infolinią PKO BP. Za każdym razem czekałem po 20 minut bez efektu. W słuchawce słyszałem muzykę i przeprosiny za długi czas oczekiwania – opowiada czytelnik w e-mailu do redakcji.
W piątek przed południem sprawdziliśmy więc, ile czasu zajmuje połączenie się z konsultantem w różnych bankach. W PKO BP usłyszeliśmy przeprosiny za oczekiwanie, ale udało nam się połączyć w niespełna trzy minuty. W Pekao SA powitała nas „nowa, zmieniona infolinia”, a konsultant odezwał się zaraz po wybraniu właściwej cyfry na klawiaturze telefonu.
Mimo wciąż wysokich kosztów, zaciągamy coraz więcej kredytów gotówkowych, wspomagających większe wydatki. – Odzy...
Spłacona w terminie karta płatnicza w dobrze strzeżonym portfelu daje nam poczucie bezpieczeństwa, zwłaszcza w c...
Wybierający się do Paryża fani sportu, którzy preferują płatności bezgotówkowe, powinni pamiętać, że VISA jest w...
Rozpoczęły się piłkarskie mistrzostwa Europy. Odbywają się na stadionach Niemiec – a zatem blisko i wielu Polakó...
Największy polski bank rezygnuje z płatności zbliżeniowych HCE, w zamian proponuje klientom płatność BLIK-iem. I...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas