Niektóre banki pozwalają klientom dowolnie wybrać wizerunek umieszczony na karcie płatniczej. Jeśli komuś zależy na takim oryginalnym obrazku, wcale nie musi czekać, aż upłynie termin ważności dotychczas używanego plastiku. Ale korzystając z opcji wyboru wizerunku zwykle trzeba się liczyć z dodatkowymi opłatami.
Wymianę karty można zrobić w oddziale lub za pośrednictwem bankowości internetowej. Ale nie zawsze. Jeden z klientów ING Banku Śląskiego żalił się w mediach społecznościowych, że od tego lata wizerunku na karcie nie można zmienić przez internet.
– W lipcu można było to zrobić klikając parę razy w komputerze. Karta była przysyłana do domu. Trzeba było ją aktywować, a starą zniszczyć. Teraz takiej możliwości nie ma. Nie wiem dlaczego – twierdzi klient ING Banku Śląskiego.
Usługa chwilowo niedostępna
Miłosz Gromski z biura prasowego ING Banku przyznaje, że teraz zmiana wizerunku istniejącej karty jest możliwa tylko w oddziale banku.
– Mieliśmy zmianę systemu. Ale do końca tego roku ponownie wprowadzimy taką możliwość również w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING – zapewnia Miłosz Gromski.