Reklama
Rozwiń
Reklama

Chętnie ćwierkają do klienta

Od nowego roku konto na Twitterze ma Bank Millennium.

Publikacja: 20.01.2016 21:00

Chętnie ćwierkają  do klienta

Foto: Bloomberg

Poza tym jest obecny na You Tube i Linkedin (m.in. komunikacja z kandydatami na pracowników). Jak zapowiada Iwona Jarzębska, rzecznik banku, rozważana jest obecność w kolejnych kanałach.

Równie aktywne na portalach społecznościowych są inne banki. Do rekordzistów, jeśli chodzi o liczbę fanów na Facebooku (256 tys. osób) czy followersów na Twitterze (niemal 10 tys.), należy BZ WBK. Instytucja ta ma także konta na You Tube, Instagramie, Linkedin i Google+.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
3 sposoby na poprawienie swojej zdolności kredytowej
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama