Chętnie ćwierkają do klienta

Od nowego roku konto na Twitterze ma Bank Millennium.

Publikacja: 20.01.2016 21:00

Chętnie ćwierkają  do klienta

Foto: Bloomberg

Poza tym jest obecny na You Tube i Linkedin (m.in. komunikacja z kandydatami na pracowników). Jak zapowiada Iwona Jarzębska, rzecznik banku, rozważana jest obecność w kolejnych kanałach.

Równie aktywne na portalach społecznościowych są inne banki. Do rekordzistów, jeśli chodzi o liczbę fanów na Facebooku (256 tys. osób) czy followersów na Twitterze (niemal 10 tys.), należy BZ WBK. Instytucja ta ma także konta na You Tube, Instagramie, Linkedin i Google+.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe