Aktualizacja: 09.05.2025 11:36 Publikacja: 01.05.2018 18:28
Foto: Adobe Stock
W 2017 r. 22 procent korespondencji kierowanej przez pasażerów stanowiły skargi dotyczące higieny, komfortu i jakości obsługi. W tej kategorii mieszczą się m.in. przypadki awarii klimatyzacji lub ogrzewania w pociągach, nieczynnych lub brudnych toalet, a także niewłaściwego zachowania konduktorów czy pracowników kas biletowych.
Na niesatysfakcjonujący rozkład jazdy poskarżyło się 19 procent podróżnych. A 17 procent zgłoszeń dotyczyło odmowy wypłacenia odszkodowań za opóźnienia pociągów czy nieuwzględnienia odwołań od wezwań do zapłaty wystawionych przez kontrolerów.
Urokliwy pensjonat z widokiem na góry, mocno przeceniona oferta last minute na tygodniowy pobyt pod palmami, tan...
We wrześniu słońca i ciepłej wody w morzu wcale nie trzeba szukać w Afryce czy na Karaibach. Są w Europie kraje,...
Podczas swojego ostatniego urlopu poza krajem 40 proc. osób płaciło wyłącznie fizycznym pieniądzem. Na bezgotówk...
Cięcia cen biletów kolejowych ogłosił wiceprezes państwowego przewoźnika. Bilety na kilkudziesięciu relacjach ma...
Urlop w Chorwacji nie jest tani - bardziej z powodu inflacji niż wprowadzenia w tym roku euro. Cenowo bardziej o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas