Aktualizacja: 22.11.2024 01:04 Publikacja: 10.05.2022 12:56
Cena nie powinna być głównym czynnikiem determinującym decyzje urlopowe
Foto: shutterstock
Kolejne kraje znoszą restrykcje, kolejne linie lotnicze pozwalają latać bez maseczek, które zwłaszcza przy dłuższych lotach były uciążliwe, chociaż zmniejszały ryzyko zakażenia Covid-19. Kiedy najkorzystniej można kupić pakiety wyjazdowe? Wielu powie: kupować z dużym wyprzedzeniem, bo wtedy wybór jest największy. Ale wtedy zamrażamy pieniądze, a kupując wczasy kwartał wcześniej w niepewnych czasach, nie możemy być pewni, iż rzeczywiście będziemy mogli bezpiecznie – i chcieli – pojechać właśnie w to wykupione teraz miejsce.
Urokliwy pensjonat z widokiem na góry, mocno przeceniona oferta last minute na tygodniowy pobyt pod palmami, tani apartament blisko centrum zabytkowego miasta – uwaga: tak mogą wabić oszuści. Wysyp takich ofert ma miejsce przed zimowymi feriami.
We wrześniu słońca i ciepłej wody w morzu wcale nie trzeba szukać w Afryce czy na Karaibach. Są w Europie kraje, które nawet poza szczytem sezonu zapewniają sprzyjające warunki do plażowania i morskich kąpieli.
Podczas swojego ostatniego urlopu poza krajem 40 proc. osób płaciło wyłącznie fizycznym pieniądzem. Na bezgotówkowe transakcje zdecydowało się 14 proc. respondentów, a z obu metod korzystało 46 proc. osób.
Cięcia cen biletów kolejowych ogłosił wiceprezes państwowego przewoźnika. Bilety na kilkudziesięciu relacjach mają potanień nawet o 68 proc.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Urlop w Chorwacji nie jest tani - bardziej z powodu inflacji niż wprowadzenia w tym roku euro. Cenowo bardziej opłaca się wypocząć w sąsiedniej Czarnogórze lub Albanii.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Redakcja znanego na całym świecie słownika Cambridge wybrała słowo 2024 roku. Zdaniem ekspertów jego popularność pokazuje rosnącą w społeczeństwach popularność afirmacji.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Niemiecka supermodelka Heidi Klum, która od ponad 30 lat odnosi sukcesy w swoim zawodzie, w jednym z wywiadów powiedziała, jak reagowała na złośliwe uwagi ze strony projektantów dotyczące jej sylwetki. Jakie miała podejście do restrykcyjnych diet?
Generacja Z nie ma problemu ze zmianą pracy i miejsca zamieszkania, aby zarabiać więcej - tak wynika z najnowszego raportu H&R Block 2024 Outlook on American Life. Przedstawiciele tego pokolenia nieustannie poszukują też dodatkowych źródeł zarobku.
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
Popyt na tzw. technologię ubieralną w przyszłym roku skoczy o 20 proc. – wieszczą eksperci. Napędem mają być już nie tylko smartwatche, ale też inteligentne okulary i pierścienie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas