Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 21:30 Publikacja: 10.08.2022 14:40
Oprócz rekompensaty finansowej przewoźnik powinien zadbać o pasażerów na lotnisku
Foto: Matej Kastelic - shutterstock
Pasażer może żądać odszkodowania za odwołanie lub opóźnienie lotu, chyba że przewoźnik lotniczy jest w stanie dowieść, że odwołanie lub duże opóźnienie lotu jest spowodowane zaistnieniem czynników niezależnych, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków, to jest okoliczności, które pozostają poza zakresem skutecznej kontroli przewoźnika lotniczego. Takie wydarzenia to np. nagłe zjawiska pogodowe, strajk personelu lotniska czy kontrolerów ruchu lotniczego, wojna albo zamieszki, kolizja z ptakami.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Urokliwy pensjonat z widokiem na góry, mocno przeceniona oferta last minute na tygodniowy pobyt pod palmami, tan...
We wrześniu słońca i ciepłej wody w morzu wcale nie trzeba szukać w Afryce czy na Karaibach. Są w Europie kraje,...
Podczas swojego ostatniego urlopu poza krajem 40 proc. osób płaciło wyłącznie fizycznym pieniądzem. Na bezgotówk...
Cięcia cen biletów kolejowych ogłosił wiceprezes państwowego przewoźnika. Bilety na kilkudziesięciu relacjach ma...
Urlop w Chorwacji nie jest tani - bardziej z powodu inflacji niż wprowadzenia w tym roku euro. Cenowo bardziej o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas