Aktualizacja: 09.05.2025 07:42 Publikacja: 17.10.2017 20:27
Foto: 123RF
Ubezpieczyciele coraz chętniej sprzedają polisy z użyciem nowoczesnych technologii, wykorzystując Facebooka, boty czy aplikację Skycash. Tymczasem w przyszłym roku wejdą w życie przepisy, które sformalizują zawieranie takich umów ubezpieczenia.
Unijna dyrektywa w sprawie dystrybucji ubezpieczeń (IDD), której termin wdrożenia upływa 23 lutego 2018 r., nakłada na sprzedawców polis większe wymogi informacyjne wobec klientów oraz obowiązek dopasowania produktu do ich rzeczywistych potrzeb. Jak się dowiedzieliśmy, ustawa o dystrybucji ubezpieczeń, która jest w fazie prac legislacyjnych w komisjach sejmowych, prawdopodobnie ureguluje sprzedaż polis bardziej niż wymaga dyrektywa.
We wtorek padła strona internetowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nie działa też Platforma Usług Elektroniczny...
Ze sprzedaży ubezpieczeń banki zebrały w pierwszej połowie tego roku o 9 proc. więcej składki niż przed rokiem....
Liczba wykrytych w Polsce przestępstw ubezpieczeniowych sięgnęła w minionym roku niemal 32 tys. i była aż o 25 p...
Nie zdajemy sobie czasem sprawy, jak łatwo jest wyrządzić komuś niechcący szkodę, a naprawianie jej z własnej ki...
Rosnące koszty likwidacji szkód, wzrost odszkodowań oraz rekomendacje KNF spowodują podwyżki cen polis.
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas