Aktualizacja: 20.05.2025 08:37 Publikacja: 20.07.2020 17:27
Foto: Adobe Stock
Obostrzenia z powodu pandemii są już słabsze, ale Covid-19 wciąż zbiera żniwo i ciągle pozostajemy w stanie niepewności co do tego, jakie zachowania są dla nas bezpieczne. Nie wiemy też, czy nie nastąpi nawrót do wcześniejszych ograniczeń. To wpływa na sposób, w jaki korzystamy z opieki zdrowotnej i na znaczeniu zyskały prywatne polisy oraz abonamenty, które zapełniły lukę w systemie publicznym.
Nie zawsze jednak jest różowo. O ile osoby, które posiadają polisy zdrowotne, mają możliwość wyboru placówek, w których chcą się leczyć, ważne jest tylko, żeby dana placówka miała umowę z ubezpieczycielem, o tyle w przypadku abonamentu klient skazany jest na daną sieć i jeśli nie może się dodzwonić na infolinię, to ma problem z dostaniem się do lekarza, mimo że opłaca składkę. Zdarzały się też sytuacje, gdy firma przez aplikację anulowała pacjentom długo oczekiwane wizyty, nie oferując nic w zamian.
We wtorek padła strona internetowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nie działa też Platforma Usług Elektroniczny...
Ze sprzedaży ubezpieczeń banki zebrały w pierwszej połowie tego roku o 9 proc. więcej składki niż przed rokiem....
Liczba wykrytych w Polsce przestępstw ubezpieczeniowych sięgnęła w minionym roku niemal 32 tys. i była aż o 25 p...
Nie zdajemy sobie czasem sprawy, jak łatwo jest wyrządzić komuś niechcący szkodę, a naprawianie jej z własnej ki...
Rosnące koszty likwidacji szkód, wzrost odszkodowań oraz rekomendacje KNF spowodują podwyżki cen polis.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas