Reklama

Gdy instytucja finansowa dezinformuje klienta

Rzecznik finansowy pozwał bank i ubezpieczyciela. Poszło o pozorne zabezpieczenie klienta i jego rodziny na wypadek ciężkiej choroby lub śmierci.

Publikacja: 07.08.2020 19:00

Gdy instytucja finansowa dezinformuje klienta

Foto: Adobe Stock

Polisy na życie często wykorzystywane są jako zabezpieczenie spłaty kredytu czy pożyczki. Klient, który przystępuje do takiego ubezpieczenia, opłaca składkę i myśli, że w razie jego ciężkiej choroby albo śmierci ubezpieczyciel wypłaci kwotę, na którą się ubezpieczył. Czasem okazuje się, że takie myślenie jest naiwnością.

Warto sprawdzić: Odszkodowanie za opiekę nad bliską osobą się należy

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Polisy i ubezpieczenia
Wielka awaria ZUS. Od rana nie działa strona zakładu ani PUE
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polisy i ubezpieczenia
Banki nie mogą rozwinąć skrzydeł w sprzedaży ubezpieczeń, ale jest lepiej
Polisy i ubezpieczenia
Przestępczość ubezpieczeniowa kwitnie w gorszych czasach
Polisy i ubezpieczenia
Odpowiedzialność za nieumyślne szkody lepiej przerzucić na ubezpieczyciela
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Polisy i ubezpieczenia
Inflacja niejedno ma imię. Te ubezpieczenie zdrożeją
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama