Reklama

Likwidacja szkody „na telefon”. Na co uważać

Likwidujesz szkodę „na telefon”? Przygotuj się do rozmowy z ubezpieczycielem. Policz, zanim zawrzesz ugodę z towarzystwem.

Publikacja: 16.06.2021 12:41

Likwidacja szkody „na telefon”. Na co uważać

Foto: Shutterstock

To coraz popularniejszy sposób likwidacji niewielkich szkód mieszkaniowych i komunikacyjnych, a czasem także NNW. Klient zgłasza szkodę, towarzystwo prosi o zdjęcia oraz opis zdarzenia, czasem za pomocą aplikacji w czasie rzeczywistym ocenia uszkodzenia i na tej podstawie podejmuje decyzję o wypłacie, po czym dzwoni do klienta i o niej informuje. Rzecznik finansowy radzi, żeby w takiej sytuacji nie podejmować pochopnie decyzji i przygotował analizę, w której wyjaśnia, jak przygotować się do rozmowy z ubezpieczycielem.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Polisy i ubezpieczenia
Wielka awaria ZUS. Od rana nie działa strona zakładu ani PUE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polisy i ubezpieczenia
Banki nie mogą rozwinąć skrzydeł w sprzedaży ubezpieczeń, ale jest lepiej
Polisy i ubezpieczenia
Przestępczość ubezpieczeniowa kwitnie w gorszych czasach
Polisy i ubezpieczenia
Odpowiedzialność za nieumyślne szkody lepiej przerzucić na ubezpieczyciela
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polisy i ubezpieczenia
Inflacja niejedno ma imię. Te ubezpieczenie zdrożeją
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama