Reklama
Rozwiń
Reklama

Kredyty hipoteczne powodem kłótni w związkach. Sprzecza się aż 43 proc. par

Choć Polacy nie mają problemu z rozmawianiem o finansach, to są one często źródłem konfliktów w związkach. Więcej niż 4 na 10 par kłóci się z powodu kredytu hipotecznego - wynika z badania "Jak kredyt hipoteczny wpływa na relacje w związkach?"

Publikacja: 12.11.2024 18:08

Kredyty hipoteczne powodem kłótni w związkach. Sprzecza się aż 43 proc. par

Foto: Adobe Stock

Aż 92 proc. badanych na zlecenie ANG Odpowiedzialne Finanse deklaruje, że rozmawia z partnerem lub partnerką o finansach, a sześć na dziesięć osób omawia tę kwestię przynajmniej kilka razy w miesiącu. Tylko 8 proc. z nas nigdy nie rozmawia z partnerem lub partnerką o finansach. Zwykle badani rozmawiają o tej kwestii 1-2 razy na miesiąc (45 proc.). Minimum raz w tygodniu rozmawia o pieniądzach 17 proc. osób. 30 proc. rozmawia na ten temat rzadko (1-2 razy na kilka miesięcy).

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Budżet Rodzinny
Stopy procentowe w dół. Sprawdź, o ile spadną raty kredytów
Budżet Rodzinny
Firmy pożyczkowe na minusie
Budżet Rodzinny
Koszt budowy domu nie wzrośnie drastycznie w 2025 r.
Budżet Rodzinny
Europejski Barometr Ubóstwa. Jak wypadła Polska?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Budżet Rodzinny
Polacy zadłużają się na potęgę. Za co trafiamy do rejestru długów?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama