Reklama

Odbieranie karty w oddziale może się źle skończyć

Wznowioną kartę kredytową lub debetową banki zwykle wysyłają klientom na adres korespondencyjny. Ale nie zawsze.

Publikacja: 04.03.2019 16:31

Odbieranie karty w oddziale może się źle skończyć

Foto: Adobe Stock

W wyjątkowych sytuacjach mogą się zgodzić na jej odbiór w oddziale wskazanym przez posiadacza rachunku, ale bywa, że takie historie źle się kończą dla klienta.

Pan Sebastian, klient PKO BP, miał odebrać kartę debetową w oddziale, a nie jako przesyłkę pocztową. Bank się na to zgodził. Tyle że nowy plastik nie dotarł na czas do placówki. Mężczyzna złożył reklamację.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Karty Płatnicze
Kartę bank może wysłać nie tylko zwykłym listem
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Karty Płatnicze
Czasem trzeba iść do oddziału banku, by zmienić PIN do karty
Karty Płatnicze
Klient za granicą kartę nie zawsze dostanie. A czasem trzeba za nią dopłacić
Karty Płatnicze
Karta płatnicza częściowo uszkodzona. Bez wymiany się nie obejdzie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Karty Płatnicze
Uwaga na marże przy płatnościach kartą na wakacjach za granicą
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama