Aktualizacja: 04.12.2024 17:16 Publikacja: 08.11.2023 11:26
Foto: Adobe Stock
- PIN wysyłamy w osobnej korespondencji. Co jednak warto także podkreślić, klient może nadać sobie lub zmienić PIN samodzielnie w aplikacji mobilnej – mówi Przemysław Sobczuk, Manager Zespołu Obsługi Kart Kredytowych w Credit Agricole.
Stale rośnie liczba osób korzystających z bankowości internetowej czy mobilnej. Pozostali nawet z tak drobną sprawą jak zmiana PIN-u karty muszą iść do oddziału.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Choć dziś można korzystać z wirtualnych kart debetowych czy kredytowych, to jednak wiele osób chce mieć w portfelu „plastik”. Nie zawsze banki wyślą go do klientów mieszkających za granicą.
Choć fizycznie karta nie została zniszczona to nie da się przy jej pomocy wypłacić pieniędzy. Dlaczego? Mogło dość do mechanicznego zarysowania bądź innego uszkodzenia paska magnetycznego - mówią bankowcy.
Jeśli nie mamy karty walutowej, to musimy się liczyć z prowizjami płaconymi za transakcje przeprowadzane podczas zagranicznych wakacji.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Płatności mobilne wyprzedzają te robione karatami, dlatego nie będzie podwyższana kwota płatności zbliżeniowych bez użyciu PIN-u – wynika z informacji przekazanych nam przez obie organizacje płatnicze.
Zielone Orły „Rzeczpospolitej” to nagroda dla tych, którzy chcą dbać o czyste środowisko i zieloną transformację na różnych poziomach – na poziomie gospodarczym, samorządowym, organizacji pozarządowych – mówił Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, podczas rozdania nagród dla najbardziej zasłużonych w obszarze ekologii osób, organizacji i firm.
Czy banki zaoferują klientom nowe produkty o bardziej długoterminowym charakterze? Wszystko na to wskazuje. Ale czy Polacy z nich skorzystają? Do tego potrzebna jest m.in. większa wiedza finansowa.
Raz na kilka tygodni, częściej raz na kilka miesięcy, banki przeprowadzają większe prace techniczne w swoich systemach informatycznych. Mimo informacji nie brakuje klientów, którzy dowiadują się o utrudnieniach – ich zdaniem – zbyt późno.
Czy po deszczu pieniędzy dla pracowników wystrzeli nam konsumpcja prywatna – to był jeden z zakładów ekonomistów na 2024 r. Trzeci kwartał przyniósł rozczarowanie, ale jest za wcześnie, by załamywać ręce. A może być wręcz odwrotnie...
Kiedy konsument ma prawo złożyć oświadczenie o skorzystaniu z sankcji kredytu darmowego?
Co dziś nowego w prawie i gospodarce? Co opublikowano w Dzienniku Ustaw, jakie akty prawne wchodzą w życie, jakie ważne interpretacje wydały sądy, co ogłosił GUS, a co zapowiedział rząd? Oto subiektywne kalendarium dla profesjonalistów.
Wydatki na rzecz frankowicza, związane ze stwierdzeniem nieważności umowy kredytu hipotecznego w walucie obcej, nie mogą być kosztem podatkowym banku. Tak zdecydował Naczelny Sąd Administracyjny.
Sektor usług finansowych wyraźnie wyprzedza inne branże we wdrażaniu sztucznej inteligencji – wynika z najnowszego badania firmy SAS. Wśród największych wyzwań wskazywane są obszary dotyczące prywatności i bezpieczeństwa danych.
Zaostrza się walka banków o klientów… biznesowych. Konsumenci wciąż są oczywiście niezwykle ważni, ale zarobek na firmach wydaje się obecnie pewniejszy. A do tego oczekiwany zielony boom inwestycyjny daje kredytodawcom większą przestrzeń do rozwoju.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas