- W takiej sytuacji klient powinien uważnie przeczytać komunikat na terminalu lub sprawdzić ustawienia swojej karty w aplikacji mobilnej - radzi Mirella Gmur-Dzieduszycka, z banku Millennium.
Transakcja została unieważniona
Pani Agnieszka jest wieloletnią klientką banku Pekao SA. Ostatnio robiąc zakupy w jednym z Domów Handlowych na warszawskim Żoliborzu spotkała ją dziwna sytuacja. – Przy płatności za zakupy terminal nie przyjmował mojej karty tego banku. Był komunikat „transakcja unieważniona” – opowiada kobieta.
Próbowała kartą płatniczą Pekao SA zapłacić tam dwa razy. I za każdym razem dostała ten sam komunikat: „transakcja unieważniona”. – Może nie ma środków na koncie karty? – powiedziała czytelniczce kasjerka. I doradziła kontakt z bankiem. – Pieniądze na rachunku miałam. Nie wiem, co spowodowało odrzucenie płatności – mówi pani Agnieszka.
Czytaj więcej
Choć większość banków już kilka lat temu wycofała z użytku karty przedpłacone, to jeszcze niektó...
Jak poinformowało nas biuro prasowe banku Pekao SA przyczyną „unieważnienia transakcji”, rozumianej jako brak możliwości jej wykonania, może być błąd telekomunikacyjny/błąd urządzenia realizującego transakcje, czyli POS lub bankomacie.