Aktualizacja: 17.05.2025 09:14 Publikacja: 23.05.2023 13:02
Foto: Adobe Stock
- Klient, którego karta utknęła w urządzeniu, powinien się skontaktować ze swoim bankiem i zawnioskować o nową kartę – mówi Anna Strompowska, Partnership Managertę por w Credit Agricole.
W wyjątkowych sytuacjach bank może nam przesłać kartę kredytową czy płatniczą kurierem, zamiast listem zwykłym....
Stale rośnie liczba osób korzystających z bankowości internetowej czy mobilnej. Pozostali nawet z tak drobną spr...
Choć dziś można korzystać z wirtualnych kart debetowych czy kredytowych, to jednak wiele osób chce mieć w portfe...
Choć fizycznie karta nie została zniszczona to nie da się przy jej pomocy wypłacić pieniędzy. Dlaczego? Mogło do...
Jeśli nie mamy karty walutowej, to musimy się liczyć z prowizjami płaconymi za transakcje przeprowadzane podczas...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas