Utrzymać kapryśnego klienta

Publikacja: 17.04.2019 17:12

Utrzymać kapryśnego klienta

Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz

Bociany wróciły z dalekiego południa, pąki na gałęziach zaczynają się rozwijać, kwiaty już kwitną. Wiosna w pełni.

Nie tylko w przyrodzie, ale także w bankowości, gdzie mamy istny wysyp nowych promocji. Banki dobrze wiedzą, co nomen omen w trawie piszczy. Klient się zmienia. To już nie przewidywalny i grzeczny lojalista, który trwa przy jednej instytucji latami. Dziś to prawdziwy rebeliant, który decyzję o zmianie operatora wirtualnego portfela podejmuje łatwo i często. Chcąc go zatrzymać, trzeba dbać. Chcąc go przejąć, trzeba kusić. Postanowiliśmy sprawdzić te pokusy i łakome kąski, które banki oferują, przeanalizować. Czy warto z nich skorzystać? Podejmijcie państwo decyzję sami, ale mamy nadzieję, że nasz materiał dostarczy czytelnikom pewnej przejrzystości w gąszczu ofert i pomoże w wyborze najlepszego rozwiązania.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Komentarz
Drogo, drożej... surowce
Komentarz
Polisa coraz częściej szyta na miarę
Komentarz
Rynek długu rozdaje karty
Komentarz
Potencjał niewidoczny na papierze
Komentarz
Finansowe kombajny w kieszeni