Utrzymać kapryśnego klienta

Publikacja: 17.04.2019 17:12

Utrzymać kapryśnego klienta

Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz

Bociany wróciły z dalekiego południa, pąki na gałęziach zaczynają się rozwijać, kwiaty już kwitną. Wiosna w pełni.

Nie tylko w przyrodzie, ale także w bankowości, gdzie mamy istny wysyp nowych promocji. Banki dobrze wiedzą, co nomen omen w trawie piszczy. Klient się zmienia. To już nie przewidywalny i grzeczny lojalista, który trwa przy jednej instytucji latami. Dziś to prawdziwy rebeliant, który decyzję o zmianie operatora wirtualnego portfela podejmuje łatwo i często. Chcąc go zatrzymać, trzeba dbać. Chcąc go przejąć, trzeba kusić. Postanowiliśmy sprawdzić te pokusy i łakome kąski, które banki oferują, przeanalizować. Czy warto z nich skorzystać? Podejmijcie państwo decyzję sami, ale mamy nadzieję, że nasz materiał dostarczy czytelnikom pewnej przejrzystości w gąszczu ofert i pomoże w wyborze najlepszego rozwiązania.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Komentarz
Jędrzej Bielecki: Największa porażka Donalda Trumpa
Komentarz
Drogo, drożej... surowce
Komentarz
Polisa coraz częściej szyta na miarę
Komentarz
Rynek długu rozdaje karty
Komentarz
Potencjał niewidoczny na papierze