- Klienci mają możliwość spotkania w tematach kredytowych, inwestycyjnych jak również z obszaru bankowości codziennej jak np. konto – wylicza Magdalena Ostrowska, z ING Banku Śląskiego.
Senior nie musi czekać
Pan Dominik wybrał się ze swoją 92-letnią babcią do oddziału jednego z banków w Zielonej Górze. – Musiałem czekać kilkadziesiąt minut, bo w pierwszej kolejności byli obsługiwani obywatele Ukrainy, którzy zakładali konto, a nie moja babcia – mówi wzburzony.
Mężczyzna kontaktował się w tej sprawie z bankiem. Ten zapewnił go, że wszystkich klientów traktuje w ten sam sposób, a kolejką w oddziale kieruje komputer.
- Prawdopodobnie najpierw wybierał osoby, które chciały założyć rachunek, aby uniknąć takich sytuacji, proponujemy w przyszłości umówić wizytę na konkretną godzinę - doradzili mu bankowcy.
Sprawdziliśmy czy da się umówić w banku na konkretną godzinę spotkania w oddziale i jak to można zrobić. - Klient może się umówić na spotkanie z doradcą – w dogodnej dla siebie placówce, dniu i godzinie. Aby umówić się na spotkanie wystarczy albo zadzwonić na naszą infolinię lub wypełnić formularz na naszej stronie www, a my zadzwonimy do klienta i uzgodnimy szczegóły spotkania – termin, temat, miejsce – zapewnia Agnieszka Gorzkowicz, z biura prasowego Credit Agricole.