Prześwietlamy przeglądarki modowe oraz sklepy multibrandowe. Znajdziemy w nich nie tylko oferty z różnych sklepów i marek, ale także porady i trendy.
Najbardziej znanym i rozpoznanym sklepem multibrandowym w Polsce jest Zalando, w który możemy robić zakupy prawie od sześciu lat. Firma ma ponad 6,7 mln obserwatorów na FB. Natomiast najbardziej rozpoznawalną platformą modową jest Domodi, która rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku. Obecnie ich stronę na FB obserwuje ponad 1,5 mln osób.
Z jednej strony brak czasu, z drugiej coraz szersza oferta sklepów internetowych powoduje, iż coraz częściej decydujemy się na zakupy przez internet. Drogą elektroniczną można nabyć zarówno produkty oferowane przez tzw. siecówki, np. Zara czy H&M, ubrania od światowych projektantów, którzy nie prowadzą dystrybucji w Polsce, jak i polskich kreatorów mody. Wybór jest duży, a przeglądanie wszystkich dostępnych w internecie marek może zająć wiele czasu. Jak sobie skrócić czas spędzony przed komputerem? Tu z pomocą mogą przyjść przeglądarki modowe oraz sklepy multibrandowe. Znajdziemy w nich nie tylko oferty z różnych sklepów i marek, ale także porady i trendy.
Modowe portale zakupowe
W Polsce z roku na rok rośnie liczba tak zwanych przeglądarek modowych. Obecnie największą z nich jest bez wątpienia Domodi.pl na Facebooku, jej profil obserwuje ponad 1,5 mln osób. Druga popularna platforma to Allani, portal należący do Grupy Domodi. Dużą popularnością cieszy się także niemiecki portal Shopalike czy wywodzący się z Holandii Fashiola.
Na stronach przeglądarek nie kupimy produktów, ułatwiają one nam tylko ich wyszukiwanie. W największych portalach modowych znajdziemy tysiące produktów z kilkuset sklepów. Poruszanie się po nich jest wygodne i łatwe, nawet laik nie ma problemów z wyszukaniem produktu, jaki go interesuje. Większość z nich oferuje rzeczy dla kobiet, mężczyzn i dzieci, w niektórych znajdziemy też kosmetyki czy wyposażenie domu. Po wybraniu interesującej nas rzeczy możemy przejść na stronę sklepu, gdzie dokonamy zakupu. Możemy wcześniej po kliknięciu w nazwę produktu sprawdzić jego opis, cenę czy dostępność rozmiarów i dopiero wtedy zadecydować o przejściu do e-sklepu. Wchodząc na informacje o produkcje, dostajemy listę podobnych rzeczy, które mogą nas zainteresować.