Zaskakujące fakty związane z Czarnym Piątkiem

Zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce na zakupy w Black Friday szykuje się coraz więcej osób. W Polsce jest to 60 proc, konsumentów, a za oceanem 86 proc. – o 12 pkt. proc. więcej niż przed rokiem. Ale wydatki będą mniejsze.

Publikacja: 29.11.2019 10:22

Zaskakujące fakty związane z Czarnym Piątkiem

Foto: AFP

– Popularność Black Friday i Cyber Monday wśród polskich klientów wciąż rośnie – zna te dni już 95 proc. z nich. Dla jednej trzeciej osób z Generacji Z i pokolenia millennialsów zakupy w tym czasie to już tradycja. Według szacunków w tym okresie konsumenci w Polsce wydadzą ok. 2 mld zł i kupią średnio po cztery rzeczy na osobę, wydając średnio ok. 663 zł – wylicza Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń