Aktualizacja: 24.11.2024 22:13 Publikacja: 12.10.2021 15:20
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z badań PayPal. Już 57 proc.polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu . Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości. Co piąta osoba kupująca w sieci spotkała się z jakiegoś rodzaju oszustwem, przy czym zazwyczaj dotyczyło ono nieotrzymania zakupionego produktu (68 proc.) lub otrzymania artykułu o niższej wartości (15 proc.) .
Pomimo spowolnienia gospodarczego Polacy planują wydać podczas Black Friday i Cyber Monday o 5 proc. więcej niż w 2022 r.
Rower coraz częściej wygrywa z samochodem podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły. Przesiadka z samochodu na rower samochodu przyniesie wiele korzyści: poprawi nastrój i zdrowie, usprawni dojazdy i wygeneruje oszczędności.
Zamiast prywatnego samochodu wolą przejazd komunikacją miejską czy taksówką. Nie trzeba martwić się serwisem, ubezpieczeniem czy szukaniem miejsca parkingowego - tłumaczy pokolenie Z.
Lepsze warunki uzyskania kredytów powodują wzrost wartości nieruchomości, ale zainteresowanie nabywców w tzw. sektorze second home nie słabnie.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
SpaceX ogłosił właśnie mocną obniżkę na sprzęt do Starlinka. Anteny do superszybkiego internetu satelitarnego będą tańsze w wybranych regionach aż o 70 proc.
Wrześniowe tąpniecie sprzedaży detalicznej dla wielu było szokiem, choć rynek od dawna przyzwyczaja się do nowych zachowań konsumenckich. Polacy nadal bardzo ostrożnie wydają, co jest sygnałem alarmowym.
Nowe badanie potwierdza doświadczenia wielu klientek i klientów – wizyta w przymierzalni to nieprzyjemny moment podczas kupowania ubrań. Zjawisko to przebadali eksperci międzynarodowej firmy badawczej.
Sklepów otwartych we wszystkie niedziele chce 52,6 proc. Polaków. W stosunku do badania z lutego to wzrost o 6,6 pkt proc. Liczba zdeklarowanych zwolenników takich ograniczeń z kolei spadła.
Handel internetowy jest obecnie czwartą najszybciej rozwijającą się branżą w Polsce. Liczba nowych sprzedawców bije rekordy, a konkurencja o klienta jest coraz ostrzejsza.
Ubywa tych, którym brakuje na rachunki, a przybywa deklarujących zwiększanie wydatków. Dla sieci handlowych trudno o lepsze wiadomości.
Ceny kruszcu to dla większości Polaków dosyć abstrakcyjny problem. Powinni się przejmować złymi wiadomościami bezpośrednio z naszej gospodarki
Zakupy związane z początkiem nowego roku nauki są dla handlu okazją do dodatkowych przychodów. Dlatego firmy solidnie się do niego szykują. Przygotowują nie tylko zeszyty czy długopisy, ale także odzież i elektronikę.
Sprzedaż internetowa w lipcu w Polsce wzrosła aż 16,4 proc. Największe wzrosty wykazały kategorie takie jak kosmetyki, akcesoria motoryzacyjne oraz sprzęt elektroniczny
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas