Reklama
Rozwiń
Reklama

Kupujemy teraz i nie płacimy. Płatności odroczone rosną coraz szybciej

Niemal jedna trzecia Polaków chciałaby robić zakupy z możliwością płatności w późniejszym terminie, a co dziesiąta osoba korzysta z takiej możliwości.

Publikacja: 30.03.2022 14:15

Kupujemy teraz i nie płacimy. Płatności odroczone rosną coraz szybciej

Foto: Adobe Stock

Autorzy „The Global Payments Report”, raportu Worldpay, uważają, że do 2024 r. udział płatności odroczonych w e-commerce podwoi się i będzie wynosił 13,6 proc. Także w Polsce rynek płatności odroczonych rozwija się coraz szybciej. Rośnie też jego popularność. Prawie dwie trzecie ankietowanych przez ARC Rynek zna taką formę płatności i wie, na czym ona polega. – Polacy są bardzo otwarci na innowacje płatniczo-technologiczne, czego przykładem szybka akceptacja kart zbliżeniowych i BLIK-a. Teraz coraz chętniej korzystają z płatności odroczonych. Pozytywne nastawienie, szczególnie młodych ludzi,skłonnych do testowania nowych rozwiązań, bardzo szybko buduje tę kategorię w Polsce – mówi Marek Biernacki, odpowiedzialny za rozwój Mokki w Polsce, marki, pod którą działa w Polsce fintech Revo Technologies, dostawca usług finansowania sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama